03 June, 2012

Final Exam Mood

Assalamualaikum dan selamat pagi blogger² sekalian.. Untuk pengetahuan korang, esok bermulalah final exam aku haa.. (ada aku kesah..??) Biar pon x ada study week, tapi aku akan cuba curi tulang nak dapat ilmu untuk jawab final exam nie.. (lagipon dah biasa dah exam kilat nie.. sem lepas, satu hari, 3 paper kena ambik haa.. memang diorang ingat kiteorang genius laa.. padahal huh..!!) Semester nie alhamdulillah laa.. Final exam untuk semester nie ada laa nyawa² sikit nak study biarpon study week x ada angkara viva mini project.. (puihh..!)

Ok.. kepada member² blogger sekalian, aku nak mohon maaf kalo ada silap dan salah.. tolong ampunkan ye.. (tolong laa.. aku nak jawab exam nie.. nanti x tenang pulak teman kalo aku nie ada rase salah kat korang.. huhu..) Dan aku jugak akan berhenti update blog buat sementara waktu nie untuk aku fokus kat exam aku.. Jangan risau, sekejap je.. Tak lama, 16hb aku free laa.. (2 hari je aku free.. pastu nak praktikal pulak 18hb.. hadoyai nyer pon..) Apa² pon doakan teman ye.. Assalamualaikum..

p/s: lesson japanese pon aku stop kejap.. nanti bila aku habis final exam aku update ye.. sumimasen..

Sekian..

2 comments:

Cik Eyra said...

ouh,yke...goodluck eyh :)

misyamissyou said...

good luck! :D

Post a Comment