19 June, 2012

First-Day Practical : GiTN @ TM

Assalamualaikum semua.. apa kabar..?? alhamdulillah selepas tamat aku punya final exam hari tuu lega sikit aku punya beban haa.. (sampai memory dalam kepala otak aku kerja full je.. adoi..) Dan laa lepak sehari untuk bercuti kan.. (korang mesti tanya kenapa sehari aku cuti kan..) Semalam aku mendaftarkan diri aku (dengan rela hati laa orang kata..) untuk berkhidmat di bangunan TM Alor Setar, Kedah.. (walaweh, orang TM nuhh..)

Aku akan berkhidmat dengan TM bermula semalam (18/06/2012) hingga awal bulan September (07/09/2012).. Hari first nie just pergi melaporkan diri, daftar borang, bayar duit untuk ID kad.. (habis duit aku nak belanja makan.. dah laa aku bawak cukup² je.. x tau pulak ada pembayaran untuk kad.. huhu..!!) Tapi x apalah, kerja amal punya pasal aku terpaksa buat laa.. (puh².. maw 4 plat naa aku punye praktikal nie.. dah aku wat kerja amal nie.. aku nak 4 plat je.. ahakz) Ok laa.. Habis nanti aku nak cari barang² untuk ikan aku.. Tak sabar pulak nak breed ikan betta aku nie.. hehe..!! nanti teman bagi info² baru ye.. bye²..

Sekian..

0 comments:

Post a Comment