01 May, 2012

Side Income : Gushcloud

Assalamualaikum semua.. Apa khabar semua.. Cuti hari pekerja nie memang bertuah laa untuk orang² yang sudah bekerja nie kan..? (student macam aku pon dapat cuti gak.. kalo x cuti, pi kelas mana ada pensyarah.. diorang pon nak cuti gak..) Hari nie aku terjumpa satu website side income baru yang sesiapa ingin menambahkan pendapatan.. (macam mana tu..??) 

Haaa.. korang pernah dengar Gushcloud..?? (bukan awan nano taw..) Gushcloud nie umpama kita meng'sharing' link² pada facebook, tweeter ataupon blog.. cukup senang laa kalo korang ramai kawan² untuk mengajak sebab setiap klik dapat bonus.. itu bergantung nilai reward pada iklan tuu.. Apa yang korang perlu buat just daftar sebagai ahli gushcloud dan hanya klik pada banner² yang ada reward mahupon pointer karma (pointer karma tuu mcm bonuslink lak aku tgok.. haha..!) Senang kan.. Klik banner dan post pada facebook, tweeter, x pon blog.. Dalam masa sehari sahaja korang akan dapat 1-2 dolar lebih.. (kalo jenis pandai bermain kata².. aku xpandai.. huhu) apabila korang nak redeem tuu korang harus laa ada akaun paypal.. kalo x ada, macam mana nak masukkan..?? akaun i-banking pon leh guna jugak.. kalo masih x paham tuu, korang boleh laa bukak website Gushcloud tuu ye.. (x pon klik kat Gushcloud atau picture bawah tuu haa..)

Apa² pon aku just sharing je sebab ada ramai yang x tahu pasal nie.. Sebab tuu laa aku nak mengajak blogger² yang x tahu macam mana nak cari duit poket kan.. (aku x kisah sebab aku dah ada bisness sendiri yang bakal lunch hujung bulan 5 nie.. hehe..!!) Selamat mencari side income ye dan promote laa pada kawan² kalo berminat..

Sekian..

3 comments:

nasir hamzah said...

wah cam best jer.. hehe tapi tak ada akaun tu ler..huhu

Unknown said...

takde akaun paypal jadi tak dapat la nak join hehe

pelangi said...

mcm bestt ja,, huhuh

Post a Comment